Netnografi har blitt et viktig verktøy for kvalitativ forskning i de dynamiske, komplekse og konfliktfylte verdenene av moderne teknologikultur. Gjennom mer enn to tiår har denne metoden blitt påvirket av akademiske fagområder, industrier, nasjonale forhold, teknologier og plattformer, samt språk og kulturer, og har dermed formet forskningspraksisene til akademikere over hele verden. I denne boken presenterer 34 forskere 19 kapitler som undersøker hvordan de har tilpasset netnografi og hvilke lærdommer disse endringene kan gi oss. Boken er beregnet på studenter og forskere innen akademiske og profesjonelle felt, og den belyser hvordan vi bedre kan utnytte netnografisk forskning til å forstå de mange måtene nettverksbaserte teknologier påvirker alle aspekter av moderne forretningsliv og forbrukeropplevelser. "Netnography Unlimited" gir en banebrytende ny innsikt i netnografi, fra COVID-19 og influencer-empati til gambling, Dark Web, offentlig relasjon og militæret, AI, mer-enn-menneskelig netnografi, video-streaming, og mer.