TAYLOR & FRANCIS LTD

New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis

Produktbeskrivelse

Boken 'New Media in Times of Crisis' gir en tverrfaglig utforskning av hvordan mennesker organiserer seg under kriser. Bidragsyterne undersøker de nyeste kommunikasjonspraksisene i krisesituasjoner, som evakueringsmetoder, utfordringer knyttet til arbeidssikkerhet, bruk av sosiale medier i krisetider, samt strategier for å formulere effektive nødvarsler på mobile enheter i USA. Innholdet er forankret i erfaringene fra førstehjelpere, krisekommunikatører, personer som opplever tragiske hendelser og samfunn som organiserer seg både online og offline for å forstå sine opplevelser. Forfatterne trekker på ulike teorier og rammeverk med sikte på å etablere nye retninger for forskning og praksis. Boken er godt tilpasset for avanserte studenter og forskere innen krise-, katastrofe- og nødkommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
618 KR
Høyest
645 KR
Gjennomsnitt
632 KR
Median
632 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn New Media in Times of Crisis
GTIN/EAN/ISBN 9781138570290
Kategorier Bøker