TAYLOR & FRANCIS LTD

Online Place Branding

Online Place Branding

Produktbeskrivelse

Gjennom en tverrfaglig metodologisk tilnærming undersøker denne boken både institusjonelle fremstillinger på nett og offentlige oppfatninger av Hong Kong, samt begrepet stedmarkedsføring. Boken gir verdifulle innsikter om stedets identitet og hvordan denne faktisk blir oppfattet av ulike interessenter. Gjennom en grundig casestudie av Hong Kong belyses hvordan ulike aktører opplever og mottar den informasjonen som er knyttet til stedet. Dette verket er essensielt for alle som ønsker å forstå dynamikkene bak stedmarkedsføring i en digital tidsalder.

Prishistorikk

Lavest
523 KR
Høyest
545 KR
Gjennomsnitt
534 KR
Median
534 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Online Place Branding
GTIN/EAN/ISBN 9780367695798
Kategorier Bøker