TAYLOR & FRANCIS LTD

Pandemics in the Age of Social Media

Pandemics in the Age of Social Media

Produktbeskrivelse

Boken "Pandemics in the Age of Social Media" gir en dypdykk inn i hvordan sosiale medier har blitt brukt i utviklingsland under COVID-19-pandemien. Gjennom en tematisk organisering presenterer boken et bredt spekter av perspektiver fra et globalt team av forskere som analyserer sosiale mediers rolle i denne krisen. Den innleder med en utforskning av informasjonsteknologi (IKT) for utvikling og viser hvordan utviklingsbyråer har nyttiggjort seg sosiale medieplattformer. Videre tar boken for seg viktigheten av engasjement i sosiale mediekampanjer, samt problematikken rundt spredning av desinformasjon. Kapitlene tar også for seg de praktiske anvendelsene av sosiale medier innen helsevesen og virtuell medisin, mentale helseutfordringer, fjernundervisning og relevante myndighetspolicyer. Dette aktuelle verket er av stor interesse for forskere og studenter innen sosiale medier, helsekommunikasjon, global utviklingsstudier og kommunikasjon i NGOs.

Prishistorikk

Lavest
2154 KR
Høyest
2268 KR
Gjennomsnitt
2233 KR
Median
2241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Pandemics in the Age of Social Media
GTIN/EAN/ISBN 9781032323930
Kategorier Bøker