TAYLOR & FRANCIS LTD

Pattern Language for Game Design

Pattern Language for Game Design

Produktbeskrivelse

Boken 'Pattern Language for Game Design' av Christopher Barney bygger på det banebrytende arbeidet til arkitekten Christopher Alexander, og gir studenter, lærere og fagfolk innen spillutvikling innsikt i hvordan man kan utlede beste praksiser for alle aspekter av spilldesign. Gjennom en rekke praktiske og grundige øvelser kan designere observere og analysere både feil og suksesser fra spill de kjenner og elsker, for å avdekke de dype mønstrene som ligger til grunn for godt design. Boken tar for seg Alexanders verk i dybden, gir en kritikk av mønsterteori fra ulike områder, og introduserer en ny tilnærming som vil utfordre din kunnskap og få den til å fungere. Den søker å transformere vår forståelse av hvordan vi bygger de interaktive opplevelsene som former oss. Fokuset inkluderer: * Bakgrunn om de arkitektoniske begrepene bak mønstre og en mønsterbeskrivelse som definert i Christopher Alexanders arbeid, inkludert hans senere arbeid med de femten egenskapene for helhet og generative koder. * Analyse av andre bruksområder for Alexanders arbeid innen datavitenskap.

Prishistorikk

Lavest
704 KR
Høyest
749 KR
Gjennomsnitt
725 KR
Median
719 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Pattern Language for Game Design
GTIN/EAN/ISBN 9780367367725
Kategorier Bøker