Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy
Produktbeskrivelse
Boken "Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy" gir veiledning for praktisk integrering av nye markedsføringsverktøy og forretningsstrategier. Den er utformet for ledere, forskere og studenter som ønsker å implementere innovative strategier på tvers av ulike industrier. Denne boken fokuserer på praktiske og handlingsorienterte retningslinjer som er avgjørende for å oppnå høye standarder innen strategisk markedsføring i forskjellige organisasjoner. Boken gir en omfattende oversikt over bruken av en rekke verktøy og strategiske praksiser i flere bransjer, inkludert finans, e-handel, mote, underholdning og turisme. Den inneholder dyptgående innsikter i forbrukeratferd gjennom omfattende forskning og analyser på ulike forretningsområder, spesielt i lys av utfordringene som følge av COVID-19-pandemien og endringer i forbruksmønstre. Videre vurderer den kjøpsatferd og trender, demografiske klassifiseringer, operative praksiser og integrasjonen av teknologi i markedsføring og strategi. Som en del av serien Contemporary Management Practices, vil denne boken være en nyttig ressurs for dem som ønsker å navigere i det stadig skiftende landskapet av markedsføring og forretningsstrategi.