Boken "Practical Digital Marketing and AI Psychology" tar for seg hvordan vellykkede merker utnytter både psykologiske prinsipper og banebrytende kunstig intelligens for å optimere sine digitale markedsstrategier. Psykologi har lenge vært en bærebjelke for effektive markedsføringsstrategier, og de nyeste AI-teknologiene gir markedsførere nye muligheter til å bygge tillit og lojalitet hos forbrukerne på nettet. I denne bemerkelsesverdige boken dykker den prisbelønte forfatteren Jonathan Gabay inn i fascinerende psykologiske teknikker og konsepter innen digital markedsføring. Han forklarer den praktiske psykologien og vitenskapen som er nødvendig for å ta karrieren din innen markedsføring til nye høyder. Gabay viser hvordan ny teknologi kan utnyttes for å øke effekten av markedsføringsstrategiene betydelig. Boken inneholder en rekke praktiske tips og eksempler fra moderne praksis, inkludert emner som prompt engineering, psykologien bak visjonsserklæringer og logo-design, gamification, samt muligheter og fallgruver knyttet til sosiale medier, blant mange andre områder som er avgjørende for dagens markedsførere.