Prissetting er en sentral utfordring for alle selskaper verden over, ettersom både kunder og virksomheter står overfor stadig mer krevende økonomiske forhold. "Pricing Decoded" er en autoritativ, men lettfattelig guide som støtter overgangen til en robust prising for å øke lønnsomheten. De anerkjente prissettingsekspertene Danilo Zatta og Maciej Kraus viser organisasjoner hvordan de kan heve lønnsomheten og bygge en konkurransefordel ved å endre måten priser settes og forvaltes på. Boken inneholder casestudier fra noen av verdens ledende prissettingspraktikere innen både B2C- og B2B-segmentet, inkludert selskaper som Alcatel-Lucent, Asashi, Google, BP-Castrol, Unilever, Microsoft, Borealis, Hilton, Nike, MediaWorld, Philips Healthcare, Schneider Electric, DHL, Zalando, Zuora, Workday, Assa Abbloy og Coor. Denne boken gjør smart og innovativ prising mer tilgjengelig og forståelig for alle. Den gir et solid fundament i konsepter, så vel som anvendelser i næringslivet, og gir deg mulighet til å vurdere inntektsgenerering.