TAYLOR & FRANCIS LTD

Pricing Strategy Implementation

Pricing Strategy Implementation

Produktbeskrivelse

Prising har potensialet til å transformere organisasjoner fullstendig. Effekten av prising på en organisasjon kan forklares gjennom to hovedfaktorer: utvikling av prisingstrategier og implementeringen av disse strategiene. Implementering er utvilsomt den mest utfordrende delen av prosessen med prisingstrategi, der selv erfarne praktikere ofte søker veiledning. Utviklingen av prisingstrategier krever både kreativitet, analytisk skarphet og evnen til å navigere i de interne politiske kampene om begrensede ressurser, men denne utviklingen skjer i et klart definert miljø. Når man så tar steget til implementering av strategien, møter man en rekke utfordringer. Konkurrenter kan oppføre seg annerledes enn antatt, nye aktører kan entre markedet, det kan forekomme intern motstand, og også endringer i kundepreferanser, lederskap eller regulatoriske forhold kan påvirke resultatene. Dessuten kan uventede endringer i markedsvekst være en faktor. Denne boken gir innsikt i teorier og beste praksiser som muliggjør en vellykket implementering av prisingstrategier.

Prishistorikk

Lavest
689 KR
Høyest
747 KR
Gjennomsnitt
710 KR
Median
704 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Pricing Strategy Implementation
GTIN/EAN/ISBN 9781138332171
Kategorier Bøker