TAYLOR & FRANCIS LTD

Public Relations As Relationship Management

Public Relations As Relationship Management

Produktbeskrivelse

I boken "Public Relations As Relationship Management" undersøkes viktigheten av relasjonsledelse som et paradigme innen offentlig relasjonsforskning og -praksis. Forfatterne setter fokus på hva offentlig relasjon virkelig oppnår gjennom å definere dets funksjon, verdi og fordeler. Boken fremhever at offentlig relasjon skaper verdi for organisasjoner, publikum og samfunn gjennom relasjoner, og gir en grundig analys av forholdet mellom organisasjoner og publikum. Den utforsker strategiene som kan benyttes for å utvikle og opprettholde disse relasjonene. Denne oppdaterte utgaven bygger videre på arbeidet fra første utgave og dekker spesialiserte områder innen offentlig relasjon, som ideelle organisasjoner, aksjonærrelasjoner, lobbyvirksomhet, medarbeiderrelasjoner og risikostyring. Den styrker leserens evne til å forstå, konseptualisere, teoretisere og måle offentlig relasjon ved å presentere banebrytende forskning og eksempler på bruken av relasjonsparadigmet.

Prishistorikk

Lavest
812 KR
Høyest
847 KR
Gjennomsnitt
831 KR
Median
830 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Public Relations As Relationship Management
GTIN/EAN/ISBN 9781138853829
Kategorier Bøker