TAYLOR & FRANCIS LTD

Purpose-Driven Pricing

Purpose-Driven Pricing

Produktbeskrivelse

Prissetting fungerer ofte som et viktig strategisk verktøy for ledelsen for å øke lønnsomheten. Men prisen kan også benyttes som en kraft for samfunnsmessig nytte. Denne boken viser hvordan effektiv bruk av prissetting kan ha positive virkninger på samfunnet, som å bidra til å redusere karbonutslipp, akselerere innføringen av miljøvennlige produkter og forbedre helseresultater og livskvalitet for mennesker. Skriverne, fremstående tenkere innen prissettingstrategi og praksis, skaper en viktig kobling mellom idealene om formål i organisasjoner og de nødvendige verktøyene for å implementere endringer ved hjelp av et av de grunnleggende virkemidlene som er tilgjengelige for organisasjonen. Boken introduserer konseptet om å utnytte prissettningens kraft for både fortjeneste og samfunnsnytte, og gir en klar forklaring på hvordan dette kan gjennomføres. Prisen kan brukes til å styre etterspørselen, incentivisere forbrukeratferd og påvirke endring. Virkningen kan være både effektiv og rask, og det er ikke å overdrive å si at pro-sosial prissetting kan ha betydelig innflytelse.

Prishistorikk

Lavest
438 KR
Høyest
457 KR
Gjennomsnitt
447 KR
Median
447 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Purpose-Driven Pricing
GTIN/EAN/ISBN 9781032658940
Kategorier Bøker