TAYLOR & FRANCIS LTD

Qualitative Research Using Social Media

Qualitative Research Using Social Media

Produktbeskrivelse

Er du interessert i å studere influensere eller meninger og kommentarer knyttet til et utvalg innlegg? Ønsker du å analysere samlinger av bilder eller videoer på Instagram? Boken 'Qualitative Research Using Social Media' gir deg veiledning i hvilke typer kvalitativ forskning som kan anvendes på data fra sosiale medier. Den er skrevet for både studenter og nybegynnere innen feltet, og fokuserer på utvikling og gjennomføring av konkrete forskningsprosjekter. Leseren tas gjennom prosessen med å velge data, formulere forskningsspørsmål og velge samt anvende ulike metoder. Med en klar og lettfattelig skrivestil, samt moderne eksempler fra sosiale medier, tilbyr boken en trinn-for-trinn oversikt over et bredt spekter av kvalitative metoder. Disse presenteres på en tydelig måte, som viser hvordan man kan analysere forskjellige typer innhold på sosiale medier, inkludert språklig og visuell informasjon som memer, gifs, fotografier og filmklipp. Metodene som undersøkes inkluderer kritisk diskursanalyse, innholdsanalyse, multimodal analyse, etnografi og mer.

Prishistorikk

Lavest
529 KR
Høyest
589 KR
Gjennomsnitt
560 KR
Median
552 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Qualitative Research Using Social Media
GTIN/EAN/ISBN 9780367333478
Kategorier Bøker