Boken 'Quality Management: Reconsidered for the Digital Economy' er en omfattende ressurs for studenter og fagfolk som ønsker å forstå teori og praksis innen kvalitetshåndtering. Denne nyeste utgaven viderefører den unike kritiske tilnærmingen fra tidligere utgaver og utforsker viktige aspekter ved ledelsesteori, samt arbeidet til de såkalte 'kvalitetsguruene' som har vært med på å forme dagens praksis. I tillegg til kjente ledelsesmetoder som lean thinking, systemmetodologier, forretningsprosessreengineering, organisatorisk læring, intelligente organisasjoner og tjenestekvalitetshåndtering, tar denne utgaven for seg hvordan den fjerde industrielle revolusjonen påvirker kvalitetshåndtering. Den revurderer betydningen av 'kvalitet' i en automatisert og datadrevet verden. Boken inkluderer også oppdaterte casestudier med friske eksempler fra fremvoksende økonomier, samt praktiske verktøy for å styrke læring og anvendelse. Med sitt rike utvalg av eksempler, tilbyr den en dypere innsikt i kvalitetshåndtering i dagens samfunn.