Remote Work, Internal Marketing and Human Resource Management
Produktbeskrivelse
Fjernarbeid er en stadig mer populær praksis som mange organisasjoner omfavner, særlig i lys av COVID-19 og den økende etterspørselen etter fjern- og hybride arbeidsroller. Siden det ikke finnes en standardmodell for implementering, oppstår det flere utfordringer og komplikasjoner etter hvert som populariteten øker og hybride arbeidsmiljøer blir mer normale. Denne boken presenterer perspektiver, meninger og realiteter knyttet til fjernarbeid og utviklingen av en passende intern markedsføringskultur i slike miljøer. Viktige temaer som blir utforsket inkluderer betydningen av fjernarbeid, praksis for fjernarbeid, hvordan man omformer arbeidsmiljøet, design av fjernarbeid, modeller for fjernarbeid, utfordringer knyttet til fjernarbeid som virksomheter står overfor, ledelse av fjernarbeid, innovasjoner og teknologi, rollen til motivasjon og tilfredshet i organisasjonsutvikling, medarbeideres myndiggjøring i en fjern setting, åpenhet og forpliktelse for bærekraftig utvikling, samt fremtiden for fjernarbeid. Denne forskningsvolumet vil være av stor verdi for...