TAYLOR & FRANCIS LTD

Social Marketing

Social Marketing

Produktbeskrivelse

Boken "Social Marketing" viser hvordan markedsføringsteknikker kan benyttes til sosiale formål for å håndtere de enorme utfordringene menneskeheten står overfor. Sosiale ulikheter har drevet frem folkelige opprør, fra Black Lives Matter til Brexit, samtidig som klimasituasjonen er kritisk, og COVID-19 har avdekket maktforskjeller over hele verden. I disse tumultariske tider gir denne fjerde utgaven deg:* Nytt innhold om klimakollaps, ulikhet og mangfold, folkehelse og fattigdom* Kritisk kapasitet til å analysere opprinnelse, funksjon og fremtid for vårt økonomiske system* Samtidsnære casestudier fra hele verden som illustrerer hvordan endring skjer* Reflekterende spørsmål og oppgaver for kritisk tenkning som støtter forståelse. Denne populære introduksjonsboken er blitt grundig oppdatert for å gjøre deg i stand til å utfordre det dårlige, heie på det gode og gjennomføre meningsfulle endringer. Hvis du allerede har kunnskap om markedsføring, vil denne boken hjelpe deg med å anvende dette i en helsemessig, sosial og økologisk kontekst. Dersom du kommer fra en sosial bakgrunn, vil du også finne verktøyene du trenger for å drive endringsprosesser.

Prishistorikk

Lavest
619 KR
Høyest
677 KR
Gjennomsnitt
655 KR
Median
663 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Social Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781032059679
Kategorier Bøker