TAYLOR & FRANCIS LTD

Social Media and Crisis Communication

Social Media and Crisis Communication

Produktbeskrivelse

Den andre utgaven av denne viktige teksten integrerer teori, forskning og praktisk anvendelse for å orientere leserne om de nyeste tankene rundt sosiale mediers rolle i krisekommunikasjon. Boken undersøker spesifikke kriseområder som helse, næringsliv, nonprofit, religiøs, politisk og katastrofe i dybden, samt sosiale medieplattformer og ny teknologi. 'Social Media and Crisis Communication, Second Edition' gir et nytt perspektiv på rollen til visuell kommunikasjon i sosiale medier og en mer global oversikt over litteratur om sosiale medier og krisekommunikasjon. Med et styrket fokus på etikk, et kort oversiktskapittel om kommunikasjon, og casestudier for hvert bruksområde, er den praktisk for bruk i en rekke læringsmiljøer. Dette er en uunngåelig bok for forskere, videregående studenter og praktikere som ønsker å holde seg i forkant av forskning, og den vil appellere til de innen PR, strategisk kommunikasjon, selskapskommunikasjon, regjering og NGO.

Prishistorikk

Lavest
2154 KR
Høyest
2268 KR
Gjennomsnitt
2233 KR
Median
2241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Social Media and Crisis Communication
GTIN/EAN/ISBN 9780367488994
Kategorier Bøker