TAYLOR & FRANCIS LTD

Social Media and Digital Politics

Social Media and Digital Politics

Produktbeskrivelse

Denne boken, som er preget av kritisk teori, benytter seg av Sosial Nettverksanalyse (SNA) for å utforske den stadig økende innflytelsen sosiale medier har på politikk og moderne sivil diskurs. I løpet av det siste tiåret har sosiale medieplattformer vært i sentrum av politisk konflikt, noe som kom tydelig fram under opprøret 6. januar, utestengelsen av en amerikansk president fra de store sosiale mediene, forsøkene på regulering av sosiale medier i ulike delstater, samt overtakelsen av Twitter (nå kjent som "X") av en av verdens rikeste og mest økonomisk innflytelsesrike personer. Boken gir en grundig og omfattende utforskning av disse fenomenene, samt deres betydning og implikasjoner for et demokratisk samfunn. Ved å bruke SNA, analyserer Lee og Blevins ulike former for sosial og politisk kommentar på en av de mest innflytelsesrike sosiale medieplatformene, og argumenterer for at bruken av følelsesmessige appeller i disse innleggene om sosiale og politiske emner svekker kvaliteten på diskursen.

Prishistorikk

Lavest
2188 KR
Høyest
2397 KR
Gjennomsnitt
2346 KR
Median
2348 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Social Media and Digital Politics
GTIN/EAN/ISBN 9781032478845
Kategorier Bøker