TAYLOR & FRANCIS LTD

Storytelling in Marketing and Brand Communications

Storytelling in Marketing and Brand Communications

Produktbeskrivelse

Fortellingen har omdefinert markedsføring fra en ensidig merkkemonolog til dialoger, samtaler og samproduksjon mellom merkevarer og forbrukere. Med utgangspunkt i tverrfaglig narrativ litteratur og perspektivene til legendariske praktikere, avslører denne boken kunsten bak historiefortellingen i merkevarekommunikasjon og hvordan fortellinger påvirker hjernen vår ved hjelp av innsikter fra forbrukerpsykologi og nevrovitenskap. Gjennom teorier, praksis og applikasjoner, samt flere konseptuelle modeller, verktøy og teknikker, inviterer boken forskere, akademikere, markedsføringspraktikere og studenter til å avkode kunsten av historiefortelling og delta i debatten om hvordan denne transformerer diskursen innen markedsføring og merkevarekommunikasjon. I likhet med den gamle tradisjonen hvor mennesker samlet seg rundt bål for å knytte bånd og dele historier fra generasjon til generasjon, forteller vi i dag historier via sosiale medieplattformer som overskrider tid og rom. Videre har digital historiefortelling i ulike former og formater revolusjonert markedsføring, og innviet en ny æra innen feltet.

Prishistorikk

Lavest
1964 KR
Høyest
2067 KR
Gjennomsnitt
2018 KR
Median
2006 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Storytelling in Marketing and Brand Communications
GTIN/EAN/ISBN 9781032689425
Kategorier Bøker