TAYLOR & FRANCIS LTD

Strategic Communication

Strategic Communication

Produktbeskrivelse

Boken 'Strategic Communication' utforsker prinsippene bak strategisk kommunikasjonsplanlegging. Den gir en grundig gjennomgang av de profesjonelle stegene involvert i forskning, planlegging, skriving, evaluering og implementering av en kommunikasjonsstrategi. Arbeidet knytter planleggingen av strategiske kommunikasjonskampanjer til både kortsiktige og langsiktige forretningsaktiviteter, og hvordan organisasjoner håndterer ulike problemstillinger. Denne grundig reviderte utgaven, den tredje i rekken, inneholder nye internasjonale case-studier og profesjonelle øvelser som gir studenter muligheten til å arbeide med virkelige situasjoner og anvende teori i praksis. Videre omfatter boken diskusjonsspørsmål som tar for seg viktige aspekter ved kampanjeplanlegging, samt kapitler med øvelser som oppmuntrer studentene til å tenke bredere om kommunikasjonsstrategi og dykke ned i spesifikke elementer av en strategi. 'In Theory'-panelene belyser sentrale teorier og viser viktige sammenhenger mellom teori og praksis. Tilgjengelig og omfattende, er dette en essensiell tekst for studenter innen profesjonell kommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
559 KR
Høyest
583 KR
Gjennomsnitt
571 KR
Median
571 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Strategic Communication
GTIN/EAN/ISBN 9781032329734
Kategorier Bøker