TAYLOR & FRANCIS LTD

Strategic Communication, Social Media and Democracy

Strategic Communication, Social Media and Democracy

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn tilbringer nesten alle i den utviklede verden tid på nettet, noe som gjør det essensielt for alle som arbeider med strategisk kommunikasjon å tenke digitalt. Omfanget av denne endringen kan være gjenstand for debatt, men trenden er uunngåelig og omformer dramatisk forretningsmodeller, organisasjonsstrukturer og til og med demokratiske praksiser. Boken «Strategic Communication, Social Media and Democracy» tilbyr et helt nytt rammeverk for å forstå denne virkeligheten, som forandrer måten både praktikere og teoretikere navigerer i dette hurtig skiftende landskapet. Med solid forankring i empirisk forskning, avviser boken fristelsen av overoptimistiske kommunikasjonshåp og utforsker det potensialet sosiale medier har til å endre forholdet mellom organisasjoner og interessenter. Videre analyseres kritisk hva som har blitt oppnådd så langt. Denne nyskapende teksten vil være av stor interesse for forskere, undervisere og avanserte studenter innen strategisk kommunikasjon, offentlig relasjon, bedriftkommunikasjon og nye medier.

Prishistorikk

Lavest
571 KR
Høyest
596 KR
Gjennomsnitt
584 KR
Median
584 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Strategic Communication, Social Media and Democracy
GTIN/EAN/ISBN 9781138497412
Kategorier Bøker