TAYLOR & FRANCIS LTD

Strategic Fashion Management

Strategic Fashion Management

Produktbeskrivelse

Strategisk moteforvaltning: Konsepter, modeller og strategier for konkurransefortrinn er en lett tilgjengelig bok som gir et unikt innblikk i de strategiske drivkreftene i den dynamiske og stadig voksende motebranchen. Boken er utarbeidet for å fylle kunnskapshullene innen kvalitetslitteratur om strategisk moteforvaltning, og kombinerer teori med en rekke eksempler. Ved hjelp av 18 casestudier belyser den aktuelle temaer som seniorledere står overfor. Analysen har et globalt perspektiv og har som mål å akselerere de strategiske ferdighetene som kreves for å navigere i bransjen og bidra til veksten av en virksomhet. Med rikelig med eksempler fra hele verden, gir boken dypgående diskusjoner og progressive teoretiske konsepter og strategier som leserne straks kan anvende i sine studier eller praksis. Boken er spesielt tilpasset for sisteårs bachelor- og masterstudenter som studerer moteforvaltning eller markedsføring, samt for dem som tar MBA og internasjonal handel.

Prishistorikk

Lavest
571 KR
Høyest
596 KR
Gjennomsnitt
584 KR
Median
584 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Strategic Fashion Management
GTIN/EAN/ISBN 9781138064553
Kategorier Bøker