TAYLOR & FRANCIS LTD

Strategic International Marketing

Strategic International Marketing

Produktbeskrivelse

Den andre utgaven av 'Strategic International Marketing' presenterer en tilpasningsdyktig strategisk rammeverk for bedrifter i alle størrelser som ønsker å internasjonalisere sin virksomhet. Basert på Carl Arthur Solbergs velprøvde modell med Ni Strategiske Vinduer, tilbyr denne kompakte og lettfattelige teksten verdifulle innsikter i globaliseringsfenomener, partnerskapsrelasjoner og strategisk posisjonering i internasjonale markeder. Denne oppdaterte utgaven tar hensyn til det komplekse internasjonale forretningsmiljøet, samt hvordan teknologiske fremskritt har påvirket kjøpsatferd, distribusjonskanaler og betalingssystemer globalt. Den belyser også effekten av digitalisering på den globale økonomien. Nye internasjonale casestudier og eksempler er inkludert for å illustrere hvordan teorier kan anvendes i praksis. Denne teksten er både strategisk og anvendt, og fungerer som en ideell introduksjon til internasjonal markedsføring for avanserte bachelor- og masterstudenter innenfor Business og Management.

Prishistorikk

Lavest
543 KR
Høyest
567 KR
Gjennomsnitt
556 KR
Median
555 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Strategic International Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781032467733
Kategorier Bøker