TAYLOR & FRANCIS LTD

Strategic Listening

Strategic Listening

Produktbeskrivelse

Lytting er en tilsynelatende enkel ferdighet, men den viser seg ofte å være vanskeligere enn antatt. Altfor ofte blir lytting tatt for gitt, og man kan derfor si at det er den glemte delen av kommunikasjonen. Til tross for at organisasjoner har tilgang til flere digitale og analoge kommunikasjonskanaler enn noen gang før, brukes altfor lite tid på å lytte til kunder, ansatte og andre viktige grupper. Dette er en skam, ettersom lytting er knyttet til en rekke positive effekter. Bedre samtaler, økt tillit og selvsikkerhet, høyere engasjement og jobbtilfredshet, lavere sykefravær, høyere produktivitet og kvalitet på arbeidet, samt bedre relasjoner med både kunder og ansatte er bare noen av de mange fordelene. Når lytting faktisk finner sted, mangler ofte en helhetlig tilnærming. Strategisk lytting innebærer å sette tydelige mål for hva man ønsker å oppnå med lyttingen, å tenke gjennom hvem som skal lytte, når det bør skje, og så videre. Det er avgjørende at organisasjoner prioriterer og utvikler sin lytting for å oppnå best mulige resultater.

Prishistorikk

Lavest
2188 KR
Høyest
2317 KR
Gjennomsnitt
2257 KR
Median
2241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Strategic Listening
GTIN/EAN/ISBN 9781032537672
Kategorier Bøker