TAYLOR & FRANCIS LTD

Strategic Planning for Public Relations

Strategic Planning for Public Relations

Produktbeskrivelse

Den syvende utgaven av 'Strategic Planning for Public Relations' opprettholder sin status som en ledende tekstbok for studenter som ønsker å utvikle vellykkede PR-kampanjer. Forfatterne, Deborah A. Silverman og Ronald D. Smith, utnytter sin erfaring som undervisere og fagfolk innen PR til å tilby tydelige, trinn-for-trinn veiledninger for planlegging og implementering av strategiske kommunikasjonskampanjer. Denne nye utgaven inkluderer varierte eksempler fra aktuelle saker, samt tidløse klassiske tilfeller. Den introduserer også nye 'Ethics Minutes'-scenarier i hver fase, en ny forskningsfase, og eksempler på prisvinnende PR-kampanjer. I tillegg gir boken en betydelig økning i informasjon om sosiale medier og har omstrukturert taktikkdelen i fire separate deler basert på PESO-modellen (betalende medier, oppnådde medier, delte medier, og eide medier). Som en ledende ressursperson innen undervisning om PR-strategi er denne teksten ideell for studenter på høyere nivå, både på bachelor- og masternivå.

Prishistorikk

Lavest
899 KR
Høyest
1223 KR
Gjennomsnitt
1030 KR
Median
1049 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Strategic Planning for Public Relations
GTIN/EAN/ISBN 9781032391168
Kategorier Bøker