TAYLOR & FRANCIS LTD

Teachers’ Perceptions, Experience and Learning

Teachers’ Perceptions, Experience and Learning

Produktbeskrivelse

Boken "Teachers’ Perceptions, Experience and Learning" gir en dypere forståelse av lærerens rolle, samt hvordan deres tanker og praksiser påvirker både undervisningen og studenter. Gjennom en samling artikler presenteres det hvordan lærernes innflytelse former studenters læring, skolemiljøet og lærernes egen profesjonelle identitet og utvikling. Videre belyser boken utfordringer og begrensninger i både utdanningsprogrammer for lærere før og under tjeneste, som kan ha betydelig innvirkning på lærernes egen læring. Den første artikkelen, skrevet av Retna, undersøker lærererfaringer knyttet til bruk av "design thinking" i klasserommet. I neste artikkel tar Hong og Young for seg de motstridende effektene av det nye nasjonale læreplanen i Sør-Korea. Videre utforsker Lu, Wang, Ma, Clarke og Collins kinesiske læreres forpliktelse til å være veiledere for praksisplasser i rurale områder. Kainzbauer og Hunt undersøker opplevelser og oppfatninger blant utenlandske universitetslærere som underviser ved graduate-skoler i Thailand. Boken tar også for seg inkluderende utdanning i Singapore med bidrag fra Yeo, Chong, Neihart og Huan. Denne antologien gir verdifulle perspektiver på lærernes erfaring og påvirkning i utdanningssystemet.

Prishistorikk

Lavest
518 KR
Høyest
541 KR
Gjennomsnitt
530 KR
Median
530 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Teachers’ Perceptions, Experience and Learning
GTIN/EAN/ISBN 9780367589837
Kategorier Bøker