TAYLOR & FRANCIS LTD

The Death of Web 2.0

The Death of Web 2.0

Produktbeskrivelse

Med all vår moderne tilknytning, er vi egentlig koblet sammen? Hva forteller naturen av tilknytning oss om mellommenneskelige og samfunnsmessige relasjoner? Hvilke etiske spørsmål reises i en kultur preget av konstant tilgjengelighet? Kommunikasjonen i dagens verden er preget av en tilstand av vedvarende, semi-permanent tilknytning, noe som synes å bringe oss nærmere hverandre, men som også kan være dypt fremmedgjørende. "The Death of Web 2.0" tar et tilbakeblikk på et øyeblikk i nylig mediehistorie som har hatt, og vil fortsette å ha, en varig innvirkning på den dominerende holdningen til kulturer av tilknytning. Greg Singh trekker på en rekke tilnærminger, intellektuelle tradisjoner og akademiske disipliner for å ta opp sentrale spørsmål som ligger til grunn for det samtidskommunikasjonsmedieøkosystemet. Ved å samle innflytelser fra kommunitarisk etikk, gjenkjennelsesteori og relasjons- og dybdepsykologi, syntetiserer Singh sentrale tilnærminger for å produsere en kritisk undersøkelse som projiserer fremtidens kommunikasjon i en stadig mer sammenkoblet verden.

Prishistorikk

Lavest
548 KR
Høyest
571 KR
Gjennomsnitt
560 KR
Median
559 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Death of Web 2.0
GTIN/EAN/ISBN 9780415703802
Kategorier Bøker