The Handbook for Market Research for Life Sciences Companies
Produktbeskrivelse
I takt med at innovasjon går fra laboratoriet til markedet, innledes en ny fase med fokus på markedsforskning for entreprenører. Når en ny teknologi som har potensial til å endre verden blir utviklet, er det avgjørende å avklare flere viktige spørsmål: Finnes det et marked for min innovasjon? Hvem er mine kunder? Hva er deres behov? Fyller min innovasjon et hull i markedet? Hvem er mine konkurrenter, og hvordan griper de anledningen i markedet? Uten klare svar på disse spørsmålene vil entreprenører gå glipp av muligheter når de møter potensielle investorer eller partnere, med bare en grunnleggende forståelse av markedet. Boken "The Handbook for Market Research for Life Sciences Companies" tar sikte på å tette dette gapet. Dette praktiske håndbok gir entreprenører verdifull innsikt og verktøy for å utvikle et solid markedsmodell. Den tilbyr tips, modeller og verktøy som entreprenører kan bruke for å samle, tolke og presentere markedsdata og integrere dette i forretningsplanen. Det entreprenøren lærer i denne boken vil være til stor hjelp på reisen mot suksess. Etter å ha gjennomgått markedsforskningsprosessen, vil leseren lære hvordan man kan implementere dette i praksis.