TAYLOR & FRANCIS LTD

The Handbook of Attitudes, Volume 1: Basic Principles

The Handbook of Attitudes, Volume 1: Basic Principles

Produktbeskrivelse

Holdninger er evalueringer av mennesker, steder, ting og ideer som hjelper oss å navigere i en kompleks verden. De gir oss veiledning i beslutninger om hvilke produkter vi skal kjøpe, hvordan vi skal reise til jobb, eller hvor vi skal dra på ferie. Holdninger påvirker også hvordan vi oppfatter andre. I boken 'The Handbook of Attitudes, Volume 1: Basic Principles' presenteres nøkkelprinsipper som forklarer hvordan omsorgsfullt utformede intervensjoner kan endre både holdninger og atferd. Denne boka fremhever at holdninger, tro og atferd ofte formes og endres i uformelle sosiale interaksjoner. For eksempel kan en oppfatning om at andre mennesker, som velstående individer, favoriserer noe, være tilstrekkelig for å påvirke en annen person til å gjøre det samme. Våre egne handlinger påvirker også våre holdninger, slik at vi justerer dem for å støtte opp om det vi gjør. Menneskers trossystemer endres til og med for å være i takt med og støtte opp om deres preferanser, noe som i ekstreme tilfeller kan manifestere seg som en form for fornektelse som de ikke er bevisste på. Dette to-bindsverket gir autoritative og kritiske gjennomganger av teori og forskning innen holdninger, tro, overtalelse og atferd fra ledende forfattere på disse områdene.

Prishistorikk

Lavest
1336 KR
Høyest
1393 KR
Gjennomsnitt
1367 KR
Median
1365 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Handbook of Attitudes, Volume 1: Basic Principles
GTIN/EAN/ISBN 9781138648265
Kategorier Bøker