TAYLOR & FRANCIS LTD

The Psychology of Digital Media at Work

The Psychology of Digital Media at Work

Produktbeskrivelse

I dagens arbeidsliv er det nærmest utenkelig å utføre arbeidsoppgaver uten å bruke datamaskin og internett. I takt med de raske teknologiske fremskrittene og utviklingen av nye interaktive medier, endres også organisasjonsatferden kontinuerlig. Boken "The Psychology of Digital Media at Work" utforsker hvordan digitale medier påvirker både organisasjonskultur og ansattes velvære. I denne omfattende publikasjonen blir flere relevante temaer belyst, inkludert bruken av nye medier innen personal- og organisasjonspsykologi, samt verktøy for bedre utvalg og vurdering av ansatte. Videre adresseres utfordringer relatert til opplæring, læring og karriereutvikling, samt hvordan nettbaserte spill kan brukes til både utdanning og fritid. Forfatterne tar også for seg hvordan mobile enheter påvirker arbeidslivet, samt konsekvensene av nye former for samarbeid gjennom virtuelle team. Forskningen som presenteres er basert på høykvalitets kvantitative studier, supplert med engasjerende praktiske eksempler. Den perfekte kombinasjonen av vitenskap og praksis gjør at leserne får ny innsikt i den digitale arbeidshverdagens psykologi.

Prishistorikk

Lavest
596 KR
Høyest
621 KR
Gjennomsnitt
609 KR
Median
608 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Psychology of Digital Media at Work
GTIN/EAN/ISBN 9781848721241
Kategorier Bøker