TAYLOR & FRANCIS LTD

The Public Relations Handbook

The Public Relations Handbook

Produktbeskrivelse

Den sjette utgaven av "The Public Relations Handbook" tilbyr en engasjerende og grundig utforskning av den dynamiske og stadig utviklende offentlighetsbransjen. Boken er delt inn i fire deler som tar for seg sentrale konseptuelle temaer innen public relations. Her får leseren en omfattende oversikt over emner som strategisk offentlighet, forholdet mellom politikk og media; mediehåndtering i sosiale mediers tidsalder; strategisk kommunikasjonsledelse; engasjement innen offentlighet i ideelle sektorer; aktivisme og offentlighet; samt hvordan globalisering og teknologi påvirker feltet. Med bidrag fra sentrale skikkelser innen PR-bransjen presenterer denne utgaven nye perspektiver på corporate social responsibility, offentlighet og politikk, selskapskommunikasjon, globalisering, ideelle organisasjoner, samt PR i finans- og offentlig sektor. Boken inkluderer også en diskusjon om viktige kritiske temaer innen PR-forskning og utforskende casestudier av PR-strategier i ulike institusjoner.

Prishistorikk

Lavest
2079 KR
Høyest
2188 KR
Gjennomsnitt
2135 KR
Median
2123 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Public Relations Handbook
GTIN/EAN/ISBN 9780367278908
Kategorier Bøker