TAYLOR & FRANCIS LTD

The Pyramid of Game Design

The Pyramid of Game Design

Produktbeskrivelse

Spilldesign er i stadig endring. Fremveksten av serviceorienterte spill på PC, mobil og konsoll har skapt nye forventninger blant forbrukerne og krever nye tilnærminger fra spillutviklerne. I "The Pyramid of Game Design" analyserer og forklarer Nicholas Lovell de rammeverkene og teknikkene som er nødvendige for å lage morsomme og lønnsomme spill. Ved å bruke eksempler fra moderne gratis-til-spille-titler til tidlige arkadespill, samt PC-strategispill og tradisjonelle bokser, demonstrerer Lovell hvordan spillutvikling har utviklet seg, og gir spillutviklere verktøyene de trenger for å tilpasse seg denne utviklingen. Boken gir innsikt i hvordan man kan: * Utnytte Basis-, Bevarings- og Superfan-lagene for å skape en kraftfull kjerne-loop. * Designe spillsesjonene slik at spillerne ønsker å spille mer, samtidig som man viser respekt for tiden deres. * Akseptere at det er få faste regler, kun avveininger med konsekvenser. * Ta i bruk Agile- og Lean-teknikker for raskt å lære det man trenger. * Benytte analyser sammen med designferdigheter og spilleres tilbakemeldinger for å forbedre moro, engasjement og spillopplevelse.

Prishistorikk

Lavest
629 KR
Høyest
663 KR
Gjennomsnitt
646 KR
Median
650 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Pyramid of Game Design
GTIN/EAN/ISBN 9781138298897
Kategorier Bøker