The Role of Sustainability and Artificial Intelligence in Education Improvement
Produktbeskrivelse
Denne boken tar for seg utfordringene universiteter møter innen fjernundervisning, både under og etter COVID-19, samt i en tid preget av digitalisering. Boken belyser viktige temaer knyttet til Web 3.0 i universitetsutdanning, Industri 4.0, kunstig intelligens og digital likhet. Hensikten med boken er å gi en helhetlig fremstilling av utdanningen før og etter COVID-19, de psykologiske effektene pandemien har hatt på utdanning, og bruken av moderne teknologi i utdanningssektoren, med spesiell vekt på bærekraftig utvikling, Industri 4.0 og Samfunn 5.0. Forfatterne tar også opp temaer knyttet til hvordan kunstig intelligens påvirker interaksjonen mellom elever og instruktører. Bokens hovedmål er å utvikle funksjonene i nettlæring og ulike pedagogiske strategier basert på elektronisk læring for å bistå både undervisere og studenter med de verktøyene som trengs for å lykkes i det 21. århundre, og dermed skape engasjerende virtuelle læringsopplevelser. Den analyserer også verktøyene fra Ed-Tech selskaper og deres innvirkning.