TAYLOR & FRANCIS LTD

The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture

The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture

Produktbeskrivelse

Den omfattende andre utgaven av "The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture" fungerer som en viktig oppdatert veiledning til nøkkeltemaer, metoder, begreper, debatter og retningslinjer som former vår hverdag når det kommer til reklame. Denne oppdaterte utgaven tar et kritisk blikk på reklame og promotering i lys av den raske utviklingen av digitale og sosiale medier, samt betydelige samfunnsmessige og kulturelle endringer. Blant disse endringene finner vi COVID-19-pandemien, fremveksten av Black Lives Matter-bevegelsen, destabilisering av demokratier og økning av autoritære tendenser globalt, samt forsterkning av klimakrisa. Boken tilbyr globale perspektiver på reklame og promotering, med fokus på spørsmål knyttet til mangfold og forskjeller. Den er delt inn i åtte seksjoner: Historiske perspektiver på reklame og promotering; Promoteringsindustrier; Reklamepublikummene; Reklameidentiteter; Reklame og krise; Promotering og politikk; Promotering og dens utvidelser; samt Reklame, promotering og miljøet. Hver seksjon inneholder grundige kapitler som gir en omfattende innsikt i det komplekse landskapet av reklame og promotering.

Prishistorikk

Lavest
801 KR
Høyest
835 KR
Gjennomsnitt
819 KR
Median
818 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture
GTIN/EAN/ISBN 9780367645120
Kategorier Bøker