TAYLOR & FRANCIS LTD

The Routledge Companion to Marketing and Society

The Routledge Companion to Marketing and Society

Produktbeskrivelse

Routledge Companion til Markedsføring og Samfunn utforsker hvordan markedsføring kan skape sosial innvirkning gjennom strategier, verktøy og teknikker som har til hensikt å forbedre samfunnets velvære. Boken anerkjenner også at profitt og aksjonærverdi kan være en del av markedsføringsstrategiene, men setter fokus på den sosiale effekten av markedsføring, både positive og negative konsekvenser, selv når disse ofte er utilsiktede. Dette kompendiet fungerer som en akademisk referanse som gir en grundig oversikt over markedsføring for sosial innvirkning, samt de aktuelle og fremvoksende temaene, debattene og utviklingene innen feltet. Bruken av markedsføringsverktøy og -teknikker for sosial innvirkning betraktes som en effektiv kommersiell strategi, inkludert konsepter som samfunnsansvar og sakrelatert markedsføring. Boken belyser hvordan markedsføring kan brukes som en tilnærming for planlagt sosial transformasjon, med mål om å fremme positiv sosial endring innen atferd som resirkulering, sunt kosthold, bekjempelse av vold i hjemmet og menneskehandel.

Prishistorikk

Lavest
688 KR
Høyest
724 KR
Gjennomsnitt
707 KR
Median
703 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Routledge Companion to Marketing and Society
GTIN/EAN/ISBN 9781032325217
Kategorier Bøker