The Routledge Handbook of Service Research Insights and Ideas
Produktbeskrivelse
«The Routledge Handbook of Service Research Insights and Ideas» gir en grundig oversikt over den nåværende forskningen innen det stadig voksende fagfeltet tjenesteforskning. Boken inneholder originale kapitler skrevet av ledende eksperter på området, som dykker inn i grunnlagene og innovasjonene innen tjenester. Den belyser viktige temaer relatert til tjenesteleverandører, kunder og tjenestedesign. Dette verket skiller seg ut fra tidligere publikasjoner ved å samle materiale fra ulike funksjonsområder, inkludert markedsføring, menneskelige ressursforvaltning og design samt drift av tjenesteprosesser. Disse emnene er avgjørende for å hjelpe leserne med å forstå hvordan forskjellige funksjonsområder samhandler for å skape en vellykket kundeopplevelse. Boken er den perfekte innføringen for studenter på postgraduate nivå som ønsker å få en rask forståelse for tjenestefeltet. Den er også et must for akademikere som er nye på området og som ønsker tilgang til banebrytende forskning.