The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
Produktbeskrivelse
Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing gir en dyptgående og omfattende utforskning av både tradisjonelle og nyskapende problemstillinger knyttet til turismeopplevelser og samskaping. Boken samler bidrag fra 83 forfattere fra 28 ulike land, som bringer med seg varierte bakgrunner og tverrfaglige perspektiver. Dette gjør håndboken i stand til å belyse mange forskjellige representasjoner og tolkninger av temaet. Med integrerte globale casestudier, presenterer boken kapittelinnholdet på en effektiv måte. Turismeopplevelser er avgjørende for moderne turisters atferd når de reiser for å oppleve unike og uvanlige destinasjoner og aktiviteter. Å skape en minneverdig og varig opplevelse er derfor en forutsetning for alle reiselivsvirksomheter, uavhengig av typen produkter eller tjenester de tilbyr. Håndboken fokuserer på konseptualisering, design, staging, ledelse og markedsføring av turismeopplevelser, både fra tilbuds- og etterspørselsperspektiv.