TAYLOR & FRANCIS LTD

The Social Cognitive Neuroscience of Leading Organizational Change

The Social Cognitive Neuroscience of Leading Organizational Change

Produktbeskrivelse

Denne boken gir en klar, praktisk og tilgjengelig tilnærming til nyvinninger innen atferdsnevrovitenskap og deres anvendelse på de mest komplekse utfordringene organisasjoner står overfor i dag. Den fokuserer spesielt på hvordan man kan håndtere storskala endringer i organisasjoner, for eksempel fusjoner og oppkjøp, og deler nyttige lærdommer og taktikker som kan benyttes på tvers av ulike miljøer. I tillegg til å presentere vellykkede praksiser, avdekker den også årsakene til at mange omfattende og langvarige endringsprosjekter tidligere har feilet. Boken avslører de motvirkende effektene av typiske evolusjonære eller følelsesbaserte forsøk på å endre gruppe- og atferd, med nevrovitenskap som sitt hovedverktøy.

Prishistorikk

Lavest
704 KR
Høyest
734 KR
Gjennomsnitt
720 KR
Median
719 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn The Social Cognitive Neuroscience of Leading Organizational Change
GTIN/EAN/ISBN 9781138859869
Kategorier Bøker