Think Like a UX Researcher utfordrer dine forutsetninger om brukeropplevelse (UX) forskning og oppfordrer deg til å tenke utover det åpenbare. Boken gir deg innsikt i hvordan du planlegger og utfører UX-forskning, analyserer data, overbeviser team til å handle på resultatene, og bygger en karriere innen UX. Den vil hjelpe deg med å ta en mer strategisk tilnærming til produktdesign, slik at du kan fokusere på å optimalisere brukeropplevelsen. UX-forskere, designere, prosjektledere, Scrum Masters, forretningsanalytikere og markedsføringsansvarlige vil finne verktøy, inspirasjon og ideer som kan revitalisere tankegangen deres, inspirere teamet og forbedre håndverket. I denne nyopprettede andre utgaven har forfatterne lagt til seks nye essays som undersøker hvordan UX-forskningsmetoder har endret seg de siste årene, hvorfor fjernmetoder ikke bør være de eneste verktøyene du bruker, hvordan håndtere vanskelige testdeltakere, hvordan forbedre spørreskjemaene dine, hvordan identifisere brukerens mål når du ikke kan observere dem direkte, og hvordan forståelse