TAYLOR & FRANCIS LTD

Thinking Media and Beyond

Thinking Media and Beyond

Produktbeskrivelse

Media, enten det er gammelt eller nytt, i skyen eller under jorden, utgjør fundamentet for hvordan vår verden former seg. Mediene omformes kontinuerlig, preget av både de dype effektene de aktivt bidrar til og den hurtige utviklingen de viser. Dette er arenaen der vi signaliserer noen av de mest presserende utfordringene vi står overfor i en stadig mer teknologisert verden. Skrevet av forfattere som er i fronten av medieteori i dag, tegner denne boken ut en original og gripende vei gjennom ulike medieformer. Den avdekker den fantastiske, men ofte urovekkende rollen som media spiller, og som den vil fortsette å spille i utformingen av vår fremtid. Boken etablerer ikke bare media som et seriøst og tverrfaglig konsept, men viser også hvordan dette konseptet kan utvikles videre fra dagens begrensede forståelse av form og innhold. Denne boken ble opprinnelig utgitt som et spesialnummer av Cultural Studies.

Prishistorikk

Lavest
544 KR
Høyest
567 KR
Gjennomsnitt
555 KR
Median
555 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Thinking Media and Beyond
GTIN/EAN/ISBN 9780367891862
Kategorier Bøker