TAYLOR & FRANCIS LTD

Total Relationship Marketing

Total Relationship Marketing

Produktbeskrivelse

Den tredje utgaven av "Total Relationship Marketing" bekrefter bokens status som en klassiker innen temaene relasjonsmarkedsføring og CRM. Disse emnene har blitt anerkjent, men også gjenstand for debatt, og står for tiden overfor betydelige forandringer. Boken utgjør et viktig bidrag til internasjonal markedsføringsteori og gir en grundig analyse av relasjonelle tilnærminger til markedsføring, der de tre begrepene relasjoner, nettverk og interaksjon har en sentral plass. Denne utgaven representerer et dramatisk skifte i de grunnleggende prinsippene for markedsføring, hvor forfatterens forbedrede modell med tretti relasjoner, de såkalte 30Rs, står som en sofistikert utfordring til det tradisjonelle 4P-skjemaet. Tidligere utgaver ble hyllet som banebrytende tekster innen feltet, og kombinerte skarp analyse med en tilgjengelig og praktisk tilnærming til hvordan man kan implementere teorien. Denne tredje utgaven er den første boken om relasjonsmarkedsføring og CRM som integrerer den pågående utviklingen innen disse områdene.

Prishistorikk

Lavest
644 KR
Høyest
671 KR
Gjennomsnitt
658 KR
Median
658 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Total Relationship Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780750686334
Kategorier Bøker