TAYLOR & FRANCIS LTD

Tourism and the Experience Economy in the Digital Era

Tourism and the Experience Economy in the Digital Era

Produktbeskrivelse

Boken 'Tourism and the Experience Economy in the Digital Era' samler ulike teoretiske perspektiver og praktiske eksempler fra både utviklede og utviklende økonomier innen reiselivsindustrien. Den gir en grundig innsikt i hvordan nye teknologier og endringer i forbrukeradferd bidrar til utviklingen av 'nye' opplevelser. Boken undersøker betydningen av digitalisering og hvordan nye digitale verktøy, smarte løsninger, applikasjoner og sosiale medieplattformer kan brukes for å skape unike og minneverdige opplevelser for reisende. Den legger vekt på teknologiens rolle i å endre forbrukeratferd og motivasjoner. Kapitlene er skrevet av akademikere og fagfolk fra hele verden, og har som mål å knytte teorier til praktiske case-studier og tankevekkende poenger gjennom boken, noe som oppfordrer leserne til å tenke kritisk og nysgjerrig. Denne boken er en viktig ressurs for studenter, forskere og fagfolk innen reiseliv, og gir verdifulle innsikter i utviklingen og trendene i den teknologi-drevne opplevelsesøkonomien.

Prishistorikk

Lavest
539 KR
Høyest
562 KR
Gjennomsnitt
551 KR
Median
551 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Tourism and the Experience Economy in the Digital Era
GTIN/EAN/ISBN 9781032372181
Kategorier Bøker