TAYLOR & FRANCIS LTD

Value and the Media

Value and the Media

Produktbeskrivelse

Boken 'Value and the Media' tar for seg hvordan vi forholder oss til verdier i medietekster og kulturelle objekter. Verdier, enten de er estetiske, politiske, sosiale eller økonomiske, er ofte underkommunisert, til tross for deres sentrale rolle i våre vurderinger av mediene rundt oss. Forfatterne undersøker hvordan verdier ikke er medfødte egenskaper ved et objekt, men heller skapes gjennom sosiale relasjoner, forhandlinger og begrunnelser. I løpet av de siste to tiårene har de kulturelle industriers landskap endret seg betydelig, og boken legger særlig vekt på fremveksten av nye, digitale medier som gir nye muligheter for produksjon og konsumering av medietekster og objekter. Videre gir 'Value and the Media' et variert utvalg av eksempler fra Storbritannia, USA og Europa, og vurderer både tradisjonelle massemedier og nye personlige medier. Boken belyser den viktige rollen begge medietyper spiller for vår forståelse av de omfattende endringene som har funnet sted i medielandskapet.

Prishistorikk

Lavest
716 KR
Høyest
820 KR
Gjennomsnitt
774 KR
Median
820 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Value and the Media
GTIN/EAN/ISBN 9781138255371
Kategorier Bøker