What Really Works in Special and Inclusive Education
Produktbeskrivelse
Denne fullt reviderte og oppdaterte tredje utgaven gir lærere et bredt spekter av oppdaterte, evidensbaserte strategier som de kan benytte for å møte utfordringene i inkluderende utdanning. Boken fungerer som en uvurderlig ressurs for travle pedagoger, der hver av de 29 strategiene som utforskes, har et solid forskningsgrunnlag hentet fra ulike land, en sterk teoretisk fundament og klare retningslinjer for implementering, samt forsiktighetsanbefalinger der det er nødvendig. Nøkkelfunksjoner ved tredje utgave inkluderer: En lettfattelig struktur delt inn i fire kategorier: atferdsstrategier, sosiale strategier, kognitive strategier og blandede strategier. Åtte nye kapitler som fokuserer på aktuelle temaer som nevrovitenskap, sosial og emosjonell utdanning, visuell læring og kommunikasjon, samt overgangen fra skole til videregående utdanning. Oppdaterte kapitler som vurderer den mest varierte og nyeste forskningen innen utdanning, psykologi, helse og teknologi.