God skriving engasjerer samtidig som den informerer, og featurejournalistikk gir forfattere muligheten til å fortelle dype og gripende historier som går utover de umiddelbare spørsmålene om hvem, hva, hvor og når. Istedenfor å bare fokusere på faktiske hendelser, utforsker den mer utfordrende - og belønnende - problematikken: hvordan og hvorfor? Enten du er blogger, nyhetsjournalist eller en aspirerende livsstilsreporter, så er en sterk stemme og et friskt, informert perspektiv alltid ettertraktet. Denne boka vil hjelpe deg å utforme de typene narrativer som folk ikke kan vente med å dele på sine sosiale medier. "Writing Feature Stories" har etablert seg som en omfattende, tankevekkende og engasjerende introduksjon til forskning og skriving av feature-historier. Den andre utgaven er fullstendig revidert for å gjenspeile det brede spekteret av trykte og digitale format i mediene, samt variasjonen av innhold som finnes på nettet, mobile plattformer og tradisjonelle medier. Denne praktiske guiden forklarer hvordan man genererer friske ideer, forsker både online og offline, og får mest mulig ut av intervjuer.