Investigating STEM with Infants and Toddlers (Birth–3)
Produktbeskrivelse
Denne banebrytende boken i serien STEM for våre yngste lærende presenterer den nyeste Infant Toddler Inquiry Learning Model – en innovativ tilnærming til hvordan små barn (fra fødsel til 3 år) utforsker, tenker og lærer om STEM-konsepter. Boken viser også hvordan Inquiry Teaching Model kan bistå lærere i å implementere STEM-opplevelser for denne aldersgruppen. Den er skrevet for å være tilgjengelig for pedagoger med ulike utdanningsbakgrunner, og har som mål å veilede integrasjonen av STEM-erfaringer i barnehagepensumet. Leserne vil få innblikk i hvordan modellen fungerer i praksis; hvordan STEM-emner kan flettes naturlig inn i daglige rutiner og aktiviteter; og hvordan man kan observere, forstå og samhandle med barn mens de utforsker. Dette lettfattelige veiledningsheftet presenterer innhold og pedagogikk som er i tråd med det vi vet om hvordan barn lærer, og tar også opp utfordringene lærere møter når de implementerer STEM-aktiviteter med spedbarn og småbarn. Hver utgave i denne nye serien inneholder verdifull innsikt og retningslinjer.