Boken som har revolusjonert teorien og praksisen rundt utdanningsforandringer er nå ute i sin femte utgave! Michael Fullans 'The New Meaning of Educational Change' fremstår som den definitive læreboken for studiet av utdanningsendringer. Basert på praktisk og teoretisk arbeid med utdanningssystemer i flere land, belyser teksten de dilemmaene og hovedideene som er avgjørende for vellykkede store systemiske reformer. I denne oppdaterte utgaven inkluderes beslutningstakere på alle nivåer, fra det lokale skolemiljøet til statlige og nasjonale myndigheter. Den introduserer mange nye og kraftfulle ideer for å utvikle strategier og implementere løsninger som kan forbedre utdanningssystemene. Boken er mye brukt av universitetsprofessorer, politikere og utøvere i hele Nord-Amerika og i mange andre land. Denne tidløse bestselgeren viser oss hvordan vi kan: * Utvikle samarbeidskulturer på skolenivå, samtidig som vi unngår overfladiske varianter av profesjonelle læringsfellesskap. * Fremme suksess på tvers av distriktene.