'Når fremtiden banker på døren, går den aldri bort.' Markeds- og konkurranseintelligens (MCI) er prosessen som forbedrer konkurranseevnen i markedet gjennom en dypere forståelse av et selskaps konkurranseforhold, samt utnyttelse av mulighetene som ligger i å være forberedt på fremtiden. Hva om du kunne: * Bruke mer tid på å skape fremtidsrettet, handlingsorientert intelligens ved hjelp av smartere verktøy? * Samarbeide bedre og utvikle hypoteser som kan testes og validert gjennom dataanalyse? * Bli mer i tråd med fremtidige forventninger i markedet ved at prediksjonene er mer nøyaktige? * Bruke menneskelig analyse for å sette informasjon i kontekst, stille relevante spørsmål, og utvikle de beste algoritmene for maskiner? Denne boken dykker dypt inn i utfordringene og mulighetene knyttet til å lykkes med teknologiske plattformer for markeds- og konkurranseintelligens. Forfatterne trekker på sin omfattende erfaring og virkelige caser for å presentere sitt 'Garden of Intelligence'-rammeverk. Disse innsiktene vil