THAMES & HUDSON LTD

Advertising Concept Book 3e

Advertising Concept Book 3e

Produktbeskrivelse

I den kreative reklameverdenen er det ingen mengde glitrende presentasjon som kan forbedre en dårlig idé. Derfor er denne boken viet til den første og viktigste leksjonen: konseptet. Boken er strukturert for å tilby både et komplett kurs om reklame og en rask referanse til spesifikke temaer i bransjen. Den dekker alle aspekter ved faget, fra hvordan man skriver tekst og lærer den kreative prosessen, til hvordan byråer fungerer og de forskjellige strategiene som brukes for alle typer medier. Denne utgaven er oppdatert med utvidede kapitler om interaktiv reklame og integrert reklame, et nytt kapittel om merkevaretegnet sosiale medier, samt femti spesialtegnede skisser fra viktige kampanjer. Pete Barry skisserer enkle, men grunnleggende regler for hvordan man kan 'trykke' en annonse for å heve den til noe eksepsjonelt. Øvelser gjennom hele boken hjelper leserne med å vurdere sitt eget arbeid og andres. Boken inneholder femti års internasjonale, prisbelønte reklamekampanjer - representert gjennom over 450 'skisser' spesiallaget av forfatteren.

Prishistorikk

Lavest
298 KR
Høyest
313 KR
Gjennomsnitt
305 KR
Median
304 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke THAMES & HUDSON LTD
Navn Advertising Concept Book 3e
GTIN/EAN/ISBN 9780500292679
Kategorier Bøker