The 22 Immutable Laws Of Branding av Al Ries, Laura Ries
Produktbeskrivelse
I en tid preget av intens konkurranse er det avgjørende å skape et solid merkenavn for produkter og tjenester. Men hvordan oppnår man dette? 'The 22 Immutable Laws Of Branding' er en uunnværlig guide til branding, som forenkler komplekse teorier og prinsipper bak dette essensielle markedsføringsbegrepet i 22 lettleste avsnitt. Blant de sentrale lovene finner vi: Lov om kontraksjon, hvor et merke styrkes gjennom smalere fokus; Lov om ordet, som påpeker at et merke bør strebe etter å eie et spesifikt ord i forbrukerens bevissthet; og Lov om fellesskap, som understreker viktigheten av å inkludere andre merker for å styrke kategorien. De anerkjente markedsføringsekspertene Al Ries og hans datter og forretningspartner Laura Ries analyserer strategier fra noen av verdens mest suksessfulle selskaper som Coca-Cola, Xerox, BMW, Federal Express og Starbucks, og gir deg verdifull innsikt for å bygge et verdensklasse merke.