The 22 Immutable Laws Of Branding av Al Ries, Laura Ries

The 22 Immutable Laws Of Branding av Al Ries, Laura Ries

Produktbeskrivelse

I en tid preget av intens konkurranse er det avgjørende å skape et solid merkenavn for produkter og tjenester. Men hvordan oppnår man dette? 'The 22 Immutable Laws Of Branding' er en uunnværlig guide til branding, som forenkler komplekse teorier og prinsipper bak dette essensielle markedsføringsbegrepet i 22 lettleste avsnitt. Blant de sentrale lovene finner vi: Lov om kontraksjon, hvor et merke styrkes gjennom smalere fokus; Lov om ordet, som påpeker at et merke bør strebe etter å eie et spesifikt ord i forbrukerens bevissthet; og Lov om fellesskap, som understreker viktigheten av å inkludere andre merker for å styrke kategorien. De anerkjente markedsføringsekspertene Al Ries og hans datter og forretningspartner Laura Ries analyserer strategier fra noen av verdens mest suksessfulle selskaper som Coca-Cola, Xerox, BMW, Federal Express og Starbucks, og gir deg verdifull innsikt for å bygge et verdensklasse merke.

Prishistorikk

Lavest
162 KR
Høyest
182 KR
Gjennomsnitt
173 KR
Median
178 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The 22 Immutable Laws Of Branding av Al Ries, Laura Ries
GTIN/EAN/ISBN 9781861976055
Kategorier Bøker