The Art of Client Service av Robert (University of Texas at Austin) Solomon
Produktbeskrivelse
En praktisk guide for å levere eksepsjonell kundeservice. Mange innen reklame- og markedsføringsbransjen mener at god kundeservice er en flyktig og vanskelig oppnåelig aktivitet, som ikke enkelt kan defineres gjennom et presist ferdighetssett eller en liste over ansvarsområder. Denne boken, skrevet av en av bransjens mest erfarne eksperter innen kundeservice, argumenterer imidlertid for at det finnes konkrete, handlingsorienterte metoder som kan anvendes i rollen som kundeservicemedarbeider. Boken begynner med en klar definisjon, og følger deretter et spor fra det å vinne nye forretningsmuligheter, til hvordan man etablerer, bygger opp, taper og deretter gjenvinner tilliten hos kundene. Dette verket gir verdifulle råd og innsikt for de som er nye i bransjen, så vel som for veteraner som ønsker å fornye eller validere sin kunnskap. Den er også en uvurderlig ressurs for alle som befinner seg i prosessen med å forbedre sine ferdigheter.